misswolf

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Anna Wolf - 16 april 2014 23:56

Att leta efter en font som liknar en annan font man fått på en bild är i som att hitta en nål i en höstack!

Jag ska tatuera en text imorgon mem förhoppningsvis gillas någon utav dom fonterna jag har som förslag! :)
Förutom det skall jag tatuera ett motiv på någon sorts reaper med horn..
Ni kan få se sen ^.^

Som tur var fick jag även en tatuering gjord nu när jag hade besök av snälla Louise förra veckan :D tyvärr vart den inte klar dock men inte långt ifrån iaf.

Men på fredag åker jag upp till Borlänge ÄNTLIGEEEN!!!
Så ska jag få tatuera en massa och träffa mina underbara vänner!!
Som jag har längtat i någon månad nu :D

Meeen nu är jag trött och fortfarande supermätt efter den gigantiska banan milkshaken jag slängde i mig vid 8a ^.^

Så sov gott och på återseende snart :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en semivegetarian med en hund, en katt och en hamster.
Den här bloggen kommer att handla om mig och mitt arbete att efter 25 år äntligen få en rätsida på livet och komma dit jag vill!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards