misswolf

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Underbara vilodag!

Av Anna Wolf - 6 april 2014 12:23

Idag tar vi det lite lugnt Teo pch jag.
Vi har förmiddagsmyst en massa och om nån timme blir det en långpromenad i skogen igen ^.^

Men just nu färgar jag håret i sällskap av pim pim och äter brunch bestående av:
Wasa delikatess knäckebröd med
mjölkfritt smör, aromat och alfaalfagroddar
nom nom nom... dricker sojalatte till och känner mig riktigt vuxen och nyttig ;)

På tal om nyttigt....
Jag har som konstigt nog inte haft träningsvärk en enda gång sedan vi startade men när man har gått tillbaka till gymmet så har det känts i musklerna att dom inte är like pigga som gången före men i fredags var det som väärst!!
Det var en väldigt intressnt och underlig kännsla när musklerna skakade och man tog i för glatta livet men endå inte lyckades lyfta vikten en endaste gång till haha

Jag hittade även en liten seconhand butik här vid torget som jag inte sett förut.
Dom hette ReFurn och har även en hemsida där dom lägger upp allt!
Jag hittade en fin glastillbringare som jag ska tillbaka och köpa idag så fort jag sköljt ur färger ur håret ^.^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Wolf - 16 april 2014 23:56

Att leta efter en font som liknar en annan font man fått på en bild är i som att hitta en nål i en höstack! Jag ska tatuera en text imorgon mem förhoppningsvis gillas någon utav dom fonterna jag har som förslag! :) Förutom det skall jag tatuera ...

Av Anna Wolf - 6 april 2014 14:57

Jag har aldrig varit särskilt barnförtjust och av någon anledning har barn känt av det och dragist till mig. Jag har inte heller varit sugen på egna, men nu allt eftersom gamla klasskamrater fått barn har jag mjuknat i dom tankarna en del... Men n...

Av Anna Wolf - 2 april 2014 21:16

Jag tänker skryta lite hur duktiga jag och Jennifer (min brors sambo) är.. Att vi gått till i princip potatissäckar (förutom den dagliga långpromenaden) gåtttill hurtbullar som tränar 3 ggr i veckan :D Och det tar emot mindre och mindre för varje g...

Av Anna Wolf - 1 april 2014 21:42

Min underbara vän fick äntligen sin söta son igår vid 2 på morgonen! En riktig söt liten michelinbebis med super söta klämmbara äppelkinder XD Kom sedan på ca 24 timmar senare att jag skulle måla av honom ^.^ Tyvärr har jag inget riktigt papper...

Av Anna Wolf - 31 mars 2014 19:11


Var och tränade idag i en timme mellan 1-2 åt lunch och sen vart det en promenad på 1,5h! :D Så himla skönt och kroppen känns härligt slut. Ska bli spännande att se om jag får träningsvärk imorgon ^.^ Sitter nu och äter min supergoda morotssopp...

Presentation


Jag är en semivegetarian med en hund, en katt och en hamster.
Den här bloggen kommer att handla om mig och mitt arbete att efter 25 år äntligen få en rätsida på livet och komma dit jag vill!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards